Temps d’Images 2016 Post.faliment
Temps d’Images 2016 Post.faliment
Dansul invizibil
Calendar
Corpul este mișcat, ȋntr-o proporție covârșitoare, pragmatic. Modul cinic ȋn care este privit corpul ȋn societate, ca o resursă, un instrument al minții raționale, mișcat mereu de câte o acțiune practică, ȋl ascunde și-l limitează. Perspectiva unui dans invizibil este o invitație către un proces intim, de interacțiune cu corpul, de a explora o altă formă de gândire cu diferite manifestări, la ȋndemâna fiecăruia dintre noi care posedă un corp, ca materie ȋn spațiu și timp. O abstractizare a corpului, o degrevare de scop, de sensul imediat al acțiunilor, ȋn care acesta nu mai reprezintă un rol social. Cât de ușor este să provoci realitatea cu o mișcare?
producător: Asociația Colectiv A
Despre artiști
Maria Balea (n. 1990) trăiește și lucrează în Cluj-Napoca, România. Lucrează predominant cu colaje analog și obiecte care uneori se transformă în sculpturi sau instalații. A absolvit masterul în cadrul Universității de Artă și Design Cluj-Napoca în 2014 și este co-fondator al spațiului de artă Superliquidato din cadrul Fabricii de Pensule, Cluj-Napoca. A participat în expoziții colective în Melbourne, Australia la Fort Delta, Pavilion Unicredit în București, AiciAcolo în Cluj-Napoca și a avut o expoziție personala la Superliquidato în Cluj-Napoca.
Andreea Ciobîcă (n. 1986) a absolvit un master la UAD Cluj în 2012. A participat în diverse expoziții colective ca Sunt omul invizibil @MNAC București, Mapping Bucharest: Art, Memory, and Revolution 1916-2016, Vienna Biennale 2015, E obligatoriu să avem un titlu @Salonul de Proiecte București, Printre rânduri @Plan B Cluj, FID EAST- WEST @Twilight-Zone Tournai, FID 2012 Winners @Galerie Catherine Putman Paris. Printre intervențiile solo se numără Abrupt/Spațiu negativ @Ivan Gallery București și No actual continuum @Superliquidato Gallery. În prezent, trăiește și lucrează în Cluj.
Hajnal Csibi (n. 1992) studiază design textil la Universitatea de Artă şi Design, Cluj-Napoca și Academia de Artă din Łódź, Polonia. Lucrările ei se află la intersecția dintre artă textilă și design. Se concentrează pe ultima vreme pe teme legate de corp şi feminism. Este activă în Asociaţia Studenţilor, unde a organizat şi coordonat numeroase proiecte pentru studenţi şi elevi. Este membru fondator Aici Acolo Pop-Up Gallery. Participă în expoziţii de grup precum: Festivalul Internațional Boat of Culture (Łódź, Polonia, 2016), Łódź you? la Aula Gallery (Łódź, Poland, 2016), berlininclujinberlin la Aici Acolo Pop-Up Gallery (Cluj-Napoca, România, 2015), Legături, Camera K`Arte (Tîrgu Mureş, Romania, 2015), Expoziția Absolvenților la Expo Transilvania (Cluj-Napoca, România, 2015), Learning and Unlearning #2 cu Sándor Antik, Galeria Plan B (Cluj-Napoca, România, 2015), Erasmus Exhibition XV în cadrul Academiei de Artă Łódź (Łódź, Polonia, 2015), Ce mai face Penelopa? la Muzeul de Artă Cluj- Napoca (România, 2014), Expoziţie de Tapiserie la Academia de Muzică Gheorghe Dima (Cluj-Napoca, România, 2013).
Eduard Gabia – născut în 1979 – rectificat în 1997 ca specialist, a devenit o unealtă în loc de o persoană, muncind non-stop din ziua în care s-a născut. A pierdut lupta cu realitatea și acum este o ficțiune.
Flaviu Rogojan (n. 1990) este artist și membru fondator al Aici Acolo Pop Up Gallery în Cluj-Napoca. A studiat artă contemporană și fotografie la Universitatea de Artă și Design, unde este în prezent student doctorand. Lucrările sale au fost expuse în expoziții internaționale: expoziția personală Does looking at a picture of the sun hurt your eyes? la Obrońców Stalingradu 17 in Szczecin, Polonia (2016) și expoziții de grup: Noc performerów Kontrapunkt 2016, Szczecin, Polonia & Kiel, Germania; LegăturiCamera K’Arte, Târgu Mureș (2015), Learning and Unlearning Galeria Plan B, Cluj- Napoca (2015), E obligatoriu să avem un titlu Salonul de Proiecte, București (2013); Dear Money Viennafair, Viena (2013); Carrot and Stick Baril, Fabrica de Pensule (2012); Contemporary Past: Moving Images as Fluid Memory Nida Art Colony, Nida, Lituania (2011).